Головна | Новини | Децентралізація влади | Доступ до публічної інформації | Запобігання проявам корупції | Безвізовий режим: запитання та відповіді |
Фахівці Єланецької ДПІ акцентують увагу платників податків, що на офіційному веб-порталі ДПС України розміщено чимало електронних сервісів, за допомогою яких можна знайти корисну інформацію.
Так, платники, які мають ключі електронного цифрового підпису, можуть скористатися електронними сервісами:«Єдина база податкових знань»; «Довідайся більше про свого бізнес-партнера»; «Бази даних ДПС платників ПДВ»; «Платникам податків про електронну звітність»; «Адреси масової реєстрації платників податків» і т.п. Тобто, кожен з платників податків може обрати для себе зручний формат послуг в електронному вигляді, який заощадить робочий час.
Наприклад, не відвідуючи податкову інспекцію, платник податків береться на облік в податковій інспекції протягом одного дня після отримання відомостей із Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.
Через сервіс «Електроний кабінет платника» (оновлену версію) платники мають змогу не тільки отримати інформацію із реєстрів, бланки звітності, контактні дані та адреси центрів обслуговування, а й листуватись із органом ДПС в електронному вигляді. Електронний кабінет платника забезпечує користувачам можливість подавати податкову звітність в режимі реального часу, переглядати податкову звітність та надає доступ до інформації про стан розрахунків з бюджетом.
Отож, завдяки електронним сервісам від ДПС, не відвідуючи податкову інспекцію, кожен платник має можливість вести бізнес з дотриманням вимог податкового законодавства.
→Податкова інспекція інформує |
Особливості нарахування та сплати земельного податку
для фізичних осіб
Платниками земельного податку є власники земельних ділянок, земельних часток (паїв) та землекористувачі.
Порядок обчислення плати за землю визначено ст.286 Податкового кодексу України. Підставою для нарахування земельного податку є дані державного земельного кадастру.
Нарахування фізичним особам сум земельного податку проводиться органами державної фіскальної служби (за місцем знаходження земельної ділянки), які надсилають (вручають) платникам до 1 липня поточного року податкові повідомлення-рішення про суми сплати земельного податку.
Відповідно до пп.287.5 ст.287 Податкового кодексу України фізичним особам необхідно сплатити земельний податок протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення.
У разі переходу права власності на земельну ділянку від одного власника до іншого протягом календарного року, земельний податок сплачується попереднім власником за період з 1 січня цього року до початку того місяця, у якому він втратив право власності на зазначену земельну ділянку, а новим власником - починаючи з місяця, у якому у нового власника виникло право власності.
У сільській та селищній місцевості фізичні особи можуть сплатити земельний податок через каси сільських (селищних) рад або рад об'єднаних територіальних громад за квитанцією про приймання податкових платежів.
Головне управління ДФС у Миколаївській області
Державна фіскальна служба України закликає платників користуватись електронними сервісами