Головна Новини Децентралізація влади Доступ до публічної інформації Запобігання проявам корупції Безвізовий режим: запитання та відповіді

Рекомендації сільгоспвиробникам

  Ліцензія на право зберігання пального
Формат: PDF | Добавлен: 25/07/2019 10:36:49
346Kb Скачать скачать

  


  Захистимо бджоли від негативного впливу пестицидів

Пасічникування - досить важка і клопітка робота, задля досягнення певного результату потрібно пройти шлях далеко не один рік, і на цьому шляху трапляється безліч різноманітних перешкод. Одним із найбільших каменів спотикання на шляху пасічників є отруєння бджіл пестицидами .

Трудність вирішення цієї проблеми полягає в тому, що щорічно промисловість випускає все нові хімічні препарати, а токсичність їх для бджіл далеко не однакова.    

 З метою зведення до мінімуму негативної дії пестицидів на людей та довкілля систематично ведуться роботи щодо їх вдосконалення. До застосування не допускаються препарати без всебічного вивчення дії на теплокровних тварин, корисних комах, мікрофлору ґрунту.

      Для уникнення можливого негативного впливу пестицидів на людину і навколишнє середовище сільськогосподарські підприємства повинні суворо дотримуватись правил техніки безпеки при роботі з ними.

       Асортимент пестицидів,  застосування їх,  норми, кратність обробок повинні відповідати “Переліку пестицидів і агрохімікатів дозволених для використання в Україні”, доповненням до “Переліку” та інструкціям з безпечного застосування пестицидів, які затверджені постановами Міністерства охорони здоров’я та Мінекобезпеки.     

        Фізичні і юридичні особи, які застосовують засоби захисту  для обробки сільськогосподарських рослин, згідно з ст. 37 Закону України “Про бджільництво”, зобов’язані не пізніше ніж за три доби до початку обробки через засоби масової інформації попередити про це органи місцевого самоврядування, пасічників, пасіки яких знаходяться на відстані до 10 (десяти) кілометрів від оброблюваних площ. При цьому повідомляється дата обробки, назва препарату, ступінь і строк дії токсичності препарату.

  Обробки проводять у період відсутності льоту бджіл у ранкові (до 10) і вечірні (18-22) години при швидкості вітру до 3-4 м/с, як виняток, у похмурі і прохолодні дні допускається проведення обробок у денні години; не допускають обробку квітучих медоносів під час масового льоту бджіл. Враховуючи токсичність всіх пестицидів для бджіл, обприскування сільськогосподарських культур, які є медоносіями потрібно проводити у фазу бутонізації до цвітіння при мінімальних висхідних повітряних потоках шляхом обприскування наземною апаратурою, при цьому пасіки необхідно вивести не менш ніж на 5 км від оброблюваних ділянок або ізолювати їх на термін до п’яти діб в залежності від внесеного препарату.

Порушення законодавства про захист рослин тягне за собою дисциплінарну, адміністративну, цивільно-правову або кримінальну відповідальність згідно з Законами України (ст. 21 Закону України “Про захист рослин”).

Особи, які працюють з пестицидами, повинні пройти медичний огляд і мати допуск і посвідчення на право роботи з пестицидами.   

                Оскільки, господарства сповіщають населення про місце і час обробок пестицидами через сільську раду, то власники пасіки повинні зареєструватись в сільській раді на території якої вона знаходиться Перевезення (кочівля) пасік до медоносних угідь здійснюється відповідно до ветеринарно-санітарних правил за погодженням з власниками або користувачами земельних ділянок.  

Ветеринарно-санітарний паспорт пасіки є єдиним документом, що свідчить про реєстрацію пасіки, він підтверджує факт, що власником пасіки є саме ви, а також те, що бджоли на пасіці є здоровими з щорічними відмітками. Також доказом того, що ви є власником пасіки, слугує довідка з сільської ради із зазначенням точної адреси та кількості бджолиних сімей. 

Звертаюсь як до сільськогосподарських товаровиробників, так і до власників бджолосімей- пасічників. Розумійте один одного. Звичайно, бджола- це Господня муха.  . Але і виробництво сільськогосподарської продукції, її реалізація  , зокрема і за кордон,- дають нашим громадянам роботу, зміцнюють економічно нашу державу, роблять її рівправним бізнес-партнером у світовому співтоваристві.

 Стихійне лихо під назвою «амброзія» стосується всіх.

Зарості амброзії полинолистої – неабияка проблема Єланнецького району.

З року в рік посилюється актуальність боротьби з амброзією . Збільшення засмічених земель очевидно , амброзія сьогодні не тільки на полях, вона зростає в населених пунктах, на узбіччях доріг , на пустирях, навколо шкіл і дитячих садів. Поширення її на величезних територіях в усьому світі в даний час розглядається як біологічне забруднення.

Стихійне лихо під назвою «амброзія» стосується всіх . Аграрії терплять збитки через зниження врожайності сільськогосподарських культур і неможливості використовувати засмічені амброзією землі за призначенням. Вчені створюють генно-модифіковані сорти сільськогосподарських культур, що володіють стійкістю до гербіцидів, і пропонують у боротьбі з амброзією використовувати гербіциди суцільної дії. Медицина б'є на сполох з приводу масовості алергічних захворювань, спровокованих амброзією. Через свою виняткову  шкодочинність, негативний вплив на здоров’я людей амброзія  посідає  одне з перших місць серед злісних бур’янів. Під час цвітіння ця рослина дуже небезпечна: пилок викликає у людей алергію (підвищення температури, сльозотечу, кон’юктивіт, погіршує зір і може викликати набряк легенів), медики називають це амброзійним полінозом або сінною пропасницею. У період цвітіння від її пилку страждають астматики, у яких загострюються приступи бронхіальної астми. Лікувальний процес від алергії що спричинений амброзією довготривалий Населення обурюється бездіяльністю тих, хто причетний до цієї біологічної катастрофи, але села « потопають» в амброзії.

Закликаємо керівників всіх підприємств , юридичних та фізичних осіб, діяльність яких пов'язана із землею, жителів сіл та селищ а не бути байдужими до проблем боротьби амброзією та проводити заходи з її ліквідації Тільки спільними зусиллями можна локалізувати вогнища, знизити концентрацію пилку в повітрі, а значить і алергічні захворювання і поступово зменшити поширення такого злісного карантинного бур'яну як амброзія полинолиста.

На  територіях  населених  пунктів бажано  застосовувати механічний метод  боротьби. На землях з високими і дуже високими санітарно-гігієнічними  вимогами (землі навколо житлової забудови, громадських будівель, тваринницьких ферм, парки, сквери, стадіони, спортивні майданчики,  школи, дитячі садки і інші території )  виключено  застосування гербіцидів. Тут амброзія  знищується шляхом виполювання,  ручного  видалення або скошування.

    На присадибних ділянках та клумбах найефективніше виривати рослини амброзії полинолистої. Чим менша рослина, тим легше проводити  цю процедуру.

      Шановні  жителі Єланецького району ,  згідно  з Правилами  благоустрою власники (користувачі, балансоутримувачі) об’єктів благоустрою зобов’язані:

      Знищувати   систематично   і  своєчасно  амброзію полинолисту   на   прилеглих   і    закріплених    територіях підприємств,   установ   та   організацій  усіх  форм  власності,  приватних житлових  будинків  та присадибних ділянок,  а також  на прилеглій території до їх ділянок.        

Невиконання Правил  благоустрою  , які є обов’язковими для усіх фізичних і юридичних осіб,  є порушенням статті 152 Кодексу України про адміністративні  правопорушення.  Це  є підставою для  притягнення   порушників до  адміністративної  відповідальності  з  накладенням  штрафу  на громадян від двадцяти до вісімдесяти неоподаткованих мінімумів доходів громадян ( від 340 грн. – 1360 грн. ) і на посадових осіб , громадян – суб’єктів підприємницької діяльності від п’ятдесяти до ста неоподаткованих мінімумів доходів громадян ( від 850 грн. – 1700 грн. )

 

 

Упрапвління АПР.

Пам’ятка
Реєстрація похідних речових прав на земельні ділянки сільськогосподарського призначення

1
Одним з нововведень в законодавстві у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, на сьогоднішній день, є реєстрація похідного речового права на земельну ділянку сільськогосподарського призначення.
Так, 25 березня 2015 року набрав чинності Закон   України   «Про внесення змін до деяких законів України щодо уточнення повноважень нотаріусів та особливостей реєстрації похідних речових прав на земельні ділянки сільськогосподарського призначення», відповідно до якого нотаріусів уповноважено здійснювати функції державного реєстратора прав на нерухоме майно у порядку та випадках, встановлених Законом України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» (далі – Закон).
Нотаріусу надано можливість проводити державну реєстрацію:
·          речових прав, похідних від права власності, на земельні ділянки сільськогосподарського призначення незалежно від нотаріального посвідчення договору, на підставі якого виникає таке право;
·          права власності на земельну ділянку сільськогосподарського призначення, яке виникло та оформлено в установленому порядку до 01 січня 2013 року, одночасно з державною реєстрацією похідного від нього речового права на таку земельну ділянку.
Також, Закон доповнено статтею 4², яка визначає особливості державної реєстрації похідних речових прав на земельні ділянки сільськогосподарського                 призначення
2
право власності на які виникло та оформлено в установленому порядку до 01 січня 2013 року.
Відтепер державна реєстрація похідного речового права на земельну ділянку сільськогосподарського призначення, право власності на яку виникло та оформлено в установленому порядку до 1 січня 2013 року, здійснюється одночасно з державною реєстрацією права власності на таку земельну ділянку державним реєстратором або нотаріусом незалежно від нотаріального посвідчення договору, на підставі якого виникає таке право.
Для проведення державної реєстрації права власності на земельну ділянку cільськогосподарського призначення, набувачем похідного речового права на таку земельну ділянку подається заява про державну реєстрацію прав та їх обтяжень. Окрім того, така реєстрація може здійснюватися без подання заявником документа, на підставі якого виникло право власності, у разі наявності інформації про зареєстровану земельну ділянку у Державному земельному кадастрі.
Слід зазначити, що з набранням чинності          05 квітня 2015 року Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення умов ведення бізнесу (дерегуляція)» замість державного мита, відтепер сплачується адміністративний збір, який справляється у відповідному розрахунку від мінімальної заробітної плати у місячному розмірі, встановленому законом на 1 січня календарного року, в якому подаються відповідні документи для проведення державної реєстрації    прав.    Зокрема   для   юридичних   осіб встановлено такі розміри на 2015 рік:
1) за державну реєстрацію речових прав щодо об’єктів нерухомого майна площею:
·                     до 500 квадратних метрів – 365,40 грн., що становить 0,3 мін. з/п;
3
·                     понад 500 квадратних метрів – 730,80 грн., що становить 0,6 мін. з/п;
·                     понад 5000 квадратних метрів – 1705,20 грн., що становить 1,4 мін. з/п.
2) іншого речового права на нерухоме майно, крім права оренди землі, встановлено Збір який складає 25 відсотків від розміру Збору за державну реєстрацію права власності на нерухоме майно.
3) обтяження права на нерухоме майно визначено Збір у розмірі – 85,26 грн.,
4) за державну реєстрацію права оренди земельної ділянки -73,08 грн.
5) за внесення змін до записів Державного реєстру прав, у т.ч. виправлення технічної помилки, допущеної з вини заявника, Збір сплачується у розмірі 48,72 грн.
Також окрім Збору заявником сплачуються кошти за отримання витягу з Державного реєстру прав.
У випадках встановлених Законом адміністративний збір та плата за надання витягу підлягає поверненню, у наступних випадках:
·                     коли заявником заява про державну реєстрацію прав та їх обтяжень відкликається, адміністративний збір та плата за надання витягу з Державного реєстру підлягає поверненню;
·                     коли заявнику відмовляється у державній реєстрації прав та їх обтяжень, повертається плата за надання витягу з Державного реєстру прав, а адміністративний збір поверненню не підлягає.
 
4
Звертаємо увагу, що заява про державну реєстрацію речових прав не приймається державними реєстраторами у разі відсутності документа, що підтверджує оплату .
Крім того, для проведення державної реєстрації заявником разом із заявою про державну реєстрацію прав та їх обтяжень у паперовій формі подаються оригінали документів, необхідних для державної реєстрації прав та їх обтяжень, їх копії, засвідчені в установленому порядку.
Державна реєстрація речових прав проводиться на підставі:
     1) договорів, укладених у порядку, встановленому законом;
     2) державних актів на право власності або постійного користування на земельну ділянку у випадках, встановлених законом;
     3) інших документів, що підтверджують виникнення, перехід, припинення прав на нерухоме майно, поданих органу державної реєстрації. 
Додатково повідомляємо, відповідно до законодавства вищезазначений перелік документів є невичерпним.
 
Виходячи з викладеного, з метою державної реєстрації права власності на земельну ділянку сільськогосподарського призначення, заявник може звертатись як до державних реєстраторів так і до нотаріусів незалежно від нотаріального посвідчення договору, на підставі якого виникає таке право.
 
5
Для проведення державної реєстрації заявник подає державному реєстратору одну заяву про державну реєстрацію прав та їх обтяжень щодо іншого речового права, сплачує кошти за отримання витягу з Державного реєстру прав та кошти за послуги з державної реєстрації іншого речового права визначені статтею 29 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень».
 
За додатковою інформацією звертайтесь на телефон «гарячої лінії» відділу державної реєстрації речових прав на нерухоме майно Управління державної реєстрації Головного територіального управління юстиції у Миколаївській області щопонеділка з 14.00 год. до 16.00 год. за телефоном 34-01-06.
 
Дана пам’ятка розроблена для аграріїв та громадського суспільства Миколаївської області, не встановлює норм права, а носить лише інформаційний характер.
 
Головне територіальне управління юстиції у Миколаївській області
Управління державної реєстрації
Миколаїв 2015