Українська | Русский | English
Головна Новини Децентралізація влади Доступ до публічної інформації Запобігання проявам корупції Безвізовий режим: запитання та відповіді

Центр надання адміністративних послуг

^Нагору

Миколаївська область входить до числа тих регіонів, що є учасниками пілотного проекту «Адміністративні послуги: спрощений доступ через пошту», 29 квітня 2013 року за участю голови райдержадміністрації Добровольсьго Андрія Васильовича, голови районої ради Москаленка Олега Миколайовича, державного адміністратора Попик Тамари Володимирівни, начальника Вознесенського ЦПЗ№2 Косенко Лідії Павлівни, заступника начальника Вознесенського ЦПЗ№2 Ігнатенко Людмили Миколаївни  в приміщені Єланецького міського відділення поштового зв’язку №1 відбулася презентація  можливостей проекту «Адміністративні послуги: спрощений доступ через пошту».

Презинтуючи проект начальник Вознесенського ЦПЗ №2 Косенко Лідія Павлівна розповіла, що метою проекту   є поширення інформації щодо отримання адміністративних послуг та створення для клієнтів найбільш оптимальних умов доступу до адміністративних послуг з максимальною прозорістю та легкістю отримання результату. Відмітила, що реалізація данного проекту дасть можливість  розширити число  клієнтів поштового відділення. Ще пояснила, що працівники  пошти  пройшли відповідне навчання, у відділенні оформлено стенди зі зразками необхідних документів. Отож кожен тут зможе отримати ґрунтовну консультацію і зорієнтуватись у реалізації своєї потреби.

Голова райдержадміністрації Андрій Васильович Добровольський відмітив, що створення зручних і доступних умов для отримання населенням адміністративних послуг є однією з головних задач влади. Адже саме за якістю цих послуг кожен громадянин оцінює турботу держави про нього. Система надання адміністративних послуг та дозвільних послуг, яка розроблена і впроваджується в нашому районі – це значний крок до якісного діалогу влади, бізнесу і жителів району.  За його словами района влада   підтримує ідею проекту, адже вона стосується поліпшення життя людей.

На практиці це означає, що будь-який громадянин або суб’єкт господарювання зможе через відділення поштового зв’язку:

1) отримати всю необхідну інформацію та консультації стосовно адміністративних послуг;

2) відправити оформлений пакет документів, необхідних для отримання документу в рамках адміністративних послуг, поштовим відправленням (лист, бандероль, посилка) з оголошеною цінністю та описом вкладення на адресу служби «єдиного вікна», а потім отримати кінцевий документ також через пошту (у поштовому відділенні або через листоношу). 

У приміщенні поштового відділення Ви можете ознайомитися з інформацією про адміністративні послуги. Компетентний співробітник пошти допоможе Вам заповнити всі необхідні бланки заяв, ознайомить з правилами та порядком оформлення.

Запрошуємо Вас до  відділення поштового зв’язку ознайомитися з новою послугою.

 

Нормативно-правова база

Функціональне обстеження

  Додаток 1
Формат: DOC | Добавлен: 20/08/2012 17:06:41
49Kb Скачать скачать
  Додаток 2
Формат: DOC | Добавлен: 20/08/2012 17:07:01
43Kb Скачать скачать
  Додаток 3
Формат: DOC | Добавлен: 20/08/2012 17:07:27
54Kb Скачать скачать
  Додаток 4
Формат: DOC | Добавлен: 20/08/2012 17:07:39
55Kb Скачать скачать
  Додаток 5
Формат: DOC | Добавлен: 20/08/2012 17:07:50
46Kb Скачать скачать
  Методичні рекомендації
Формат: DOC | Добавлен: 20/08/2012 17:09:40
115Kb Скачать скачать
  Памятка до складання звіту
Формат: DOC | Добавлен: 20/08/2012 17:10:04
44Kb Скачать скачать