Єланецький район » Житлове будівництво
Українська | Русский | English
Головна Новини Децентралізація влади Доступ до публічної інформації Запобігання проявам корупції Безвізовий режим: запитання та відповіді

Житлове будівництво

 

Додаток 1

ШЛЯХИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ГРОМАДЯН ЖИТЛОМ

 

У Миколаївській області діє Комплексна соціально-економічна програма забезпечення громадян житлом у Миколаївській області на 2018-2022 роки, затверджена рішенням Миколаївської обласної ради від 21.12.2017 № 23.

До компетенції Миколаївського регіонального управління Держмолодьжитла відноситься надання пільгових довготермінових кредитів для молоді, яке здійснюється відповідно до Положення про порядок надання пільгових довготермінових кредитів молодим сім’ям та одиноким молодим громадянам на будівництво (реконструкцію) і придбання житла», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29.05.2001 №584 (далі – Положення).

Право на отримання кредиту мають молоді сім’ї та одинокі молоді громадяни, які згідно із законодавством визнані такими, що потребують поліпшення житлових умов, а саме: в яких чоловік та дружина віком до 35 років включно; неповні сім’ї, в яких мати (батько) віком до 35 років включно має неповнолітніх дітей (дитину); одинокі молоді громадяни віком до 35 років включно.

Пільговий довготерміновий кредит надається за таких умов:

- перебування кандидата на обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов;

- підтвердження кандидатом своєї платоспроможності;

- внесення кандидатом на свій особистий рахунок першого внеску в розмірі не менше 6 відсотків нормативної вартості житла.

Пільгові довготермінові кредити на будівництво (реконструкцію) і придбання житла надаються громадянам терміном до 30 років, але не більше ніж до досягнення старшим із подружжя пенсійного віку.

Для отримання пільгового довготермінового кредиту кандидат подає наступні документи:

1.                 заяву про надання кредиту;

2.                 довідку про перебування на квартирному обліку або документи, що підтверджують необхідність поліпшення житлових умов для кандидатів, які постійно проживають на селі;

3.                 довідку про склад сім’ї (форма № 3);

4.                 копію свідоцтва про шлюб, паспортні дані;

5.                 копію свідоцтва про народження дитини (дітей);

6.                  документи, необхідні для визначення платоспроможності кандидата (довідка з місця роботи дорослих членів його сім’ї за останні 6 місяців, у разі потреби – договір поруки), інші документи;

7.                  документи, що підтверджують право на перевагу в отриманні кредиту перед іншими кандидатами;

8.                  копію довідки про присвоєння ідентифікаційного номера.

Відповідно до Положення Позичальник,  який  не  має  дітей,  сплачує кредит з відсотковою ставкою у розмірі 3 відсотки річних суми зобов’язань
за  кредитом; позичальник, який має одну дитину, звільняється від сплати відсотків за  користування кредитом; позичальникові, який має двох дітей, крім того, за рахунок бюджетних коштів погашається 25  відсотків  суми зобов’язань за кредитом на момент застосування
пільги;  позичальникові,  який  має  трьох  і  більше  дітей, - 50 відсотків  суми  зобов’язань  за  кредитом  на момент застосування пільги.

Також Миколаївське регіональне управління Держмолодьжитла здійснює надання державної підтримки відповідно до Постанови КМУ від 10.10.2019 №819, яка здійснюється шляхом надання державної підтримки та полягає у сплаті державою:

30 відсотків вартості будівництва (придбання) доступного житла та/або надання пільгового іпотечного житлового кредиту;

50 відсотків вартості будівництва (придбання) доступного житла та/або пільгового іпотечного житлового кредиту для осіб, на яких поширюється дія пунктів 19 і 20 частини першої статті 6, пунктів 10—14 частини другої статті 7 та абзаців четвертого, шостого і восьмого пункту 1 статті 10 Закону України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту”;

50 відсотків вартості будівництва (придбання) доступного житла та/або пільгового іпотечного житлового кредиту для осіб, на яких поширюється дія Закону України “Про забезпечення прав і свобод внутрішньо переміщених осіб”.

Державна підтримка надається шляхом сплати за рахунок коштів державного та/або місцевого бюджету 30 або 50 відсотків вартості нормативної площі доступного житла. При цьому одержувачі державної підтримки вносять на свій поточний рахунок, відкритий в банку, кошти в обсязі 70 або 50 відсотків вартості нормативної площі доступного житла.

Одержувачі державної підтримки можуть отримувати кредит в банку для сплати частини вартості будівництва (придбання) доступного житла, що перевищує розмір державної підтримки, на умовах та у порядку, що визначені банком.

Право на державну підтримку мають:

1) особи, які перебувають на обліку громадян, що потребують поліпшення житлових умов, та члени їх сімей, які перебувають на такому обліку;

2) особи, у яких відсутня на праві власності житлова площа, та члени їх сімей, у яких відсутня на праві власності житлова площа, за умови, що такі особи та члени їх сімей не мали у власності житлової площі протягом останніх трьох років до моменту звернення;

3) особи, які мають у власності житлову площу (крім власності, розташованої на території, що є тимчасово окупованою відповідно до Закону України “Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України”, на території населених пунктів, зазначених у переліку населених пунктів, на території яких органи державної влади тимчасово не здійснюють свої повноваження, та переліку населених пунктів, що розташовані на лінії зіткнення, затверджених розпорядженням Кабінету Міністрів України від 7 листопада 2014 р. № 1085 (Офіційний вісник України, 2014 р., № 92, ст. 2655; 2018 р., № 16, ст. 564), що не перевищує 13,65 кв. метра, та члени їх сімей, які мають у власності житлову площу, що не перевищує 13,65 кв. метра на одну особу;

4) особи, відомості про яких відповідно до вимог Закону України “Про забезпечення прав і свобод внутрішньо переміщених осіб” внесені до Єдиної інформаційної бази даних про внутрішньо переміщених осіб, якщо такі особи не мають у власності та не мали у власності протягом останніх трьох років іншої житлової нерухомості, ніж та, що розташована на території, визначеній тимчасово окупованою територією відповідно до Закону України “Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України”, та на території населених пунктів, зазначених у переліку населених пунктів, на території яких органи державної влади тимчасово не здійснюють свої повноваження, та переліку населених пунктів, що розташовані на лінії зіткнення, затверджених розпорядженням Кабінету Міністрів України від 7 листопада 2014 р. № 1085 (Офіційний вісник України, 2014 р., № 92, ст. 2655; 2018 р., № 162, ст. 564), або житло яких зруйноване чи непридатне для проживання внаслідок проведення антитерористичної операції.

Середньомісячний грошовий дохід кандидатів, зазначених у підпунктах 1—4 цього пункту (заробітна плата, пенсія, соціальна та матеріальна допомога, стипендія та інші соціальні виплати, дохід від підприємницької, наукової, викладацької, творчої діяльності та іншої незалежної професійної діяльності, усі види винагород, грошове забезпечення військовослужбовців, дивіденди, відсотки, роялті, дохід від відчуження цінних паперів і корпоративних прав), разом з доходом членів їх сімей з розрахунку на одну особу не повинен перевищувати трикратного розміру середньомісячної заробітної плати у відповідному регіоні, розрахованого згідно з даними, визначеними Держстатом.

Бажаючі взяти участь у програмі «Доступне житло» можуть подати відповідні заяви онлайн. Процес подання документів складається з наступних кроків:

- завантаження бланків анкети і заяви із сайту МРУ Держмолодьжитла;

- заповнення бланків і створення електронної копії;

- подання документів до МРУ Держмолодьжитла.

Щоб подати заяву, необхідно завантажити із сайту МРУ Держмолодьжитла бланк Заяви-анкети про намір отримати державну підтримку для будівництва (придбання) доступного житла, анкету громадянина – контактної особи та анкети членів сім’ї громадянина – контактної особи.

Бланки розміщені на сторінці «Подати заяву-анкету» розділу житлових програм «Доступне житло» на інтернет-сторінці регіонального управління за адресою https://mk.molod-kredit.gov.ua.

З переліком документів, необхідних для отримання державної підтримки можна ознайомитися на власній інтернет-сторінці Миколаївського регіонального управління за адресою https://mk.molod-kredit.gov.ua/ у розділі Житлові програми/Доступне житло/Необхідні документи

 

Також громадяни можуть скористатися програмою пільгового молодіжного кредитування за рахунок власних коштів (коштів статутного капіталу) Держмолодьжитла.

Пільгові кредити відповідно до Положення про порядок надання молодим сім’ям та одиноким молодим громадянам довгострокових пільгових кредитів для будівництва (реконструкції) та придбання житла за рахунок власних коштів (коштів статутного капіталу) Держмолодьжитла (нова редакція), затвердженого рішенням правління Держмолодьжитла від 28.01.2019 протокол №10 надаються молодим сім’ям та одиноким молодим громадянам:

1. Вік яких становить до 35 років включно (кожного з членів молодої сім’ї – чоловіка та дружини)

2. Перебувають на обліку громадян, що потребують поліпшення житлових умов або у яких відсутнє у власності житло, або мають у власності житлову площу не ˃ 13,65 кв. м. (без урахування житла, що знаходиться на тимчасово окупованій території);

3. Залишок середньомісячного доходу сім’ї (громадянина) за умови сплати щомісячного платежу за кредитом, не ˂ 3-кратного прожиткового мінімуму (на кожного працюючого члена сім’ї)

Термін повернення кредиту до 20 років.

Обов’язковий внесок громадянина – 10% від вартості житла на момент підписання кредитного договору та вартості понаднормативної вартості площі об’єкта кредитування, а також всі нотаріальні витрати за рахунок громадянина.

Комісія за інформаційно-консультаційні послуги, пов’язані з наданням кредиту встановлюється у розмірі мінімальної заробітної плати на момент укладення кредитного договору одноразово.

Розрахунок розміру кредиту здійснюється з урахуванням нормативної площі (21 кв. метр загальної площі житла на одного члена сім’ї та додатково 10,5 кв. метра на сім’ю) та найменшого показника експертної, договірної або граничної вартості житла, що придбавається (нормативна вартість).

Гранична вартість 1 кв. метра загальної площі житла для мм. Києва, Дніпра, Львова, Одеси та Харкова не може перевищувати опосередковану вартість, яка визначається Мінрегіоном відповідно до Порядку визначення та застосування показників опосередкованої вартості спорудження житла за регіонами України, затвердженого наказом Держбуду від 27 вересня 2005 р. № 174, збільшену в 1,75 раза, для міст — обласних центрів, а також міст обласного значення з населенням понад 300 тис. осіб — 1,5 раза, для міст обласного значення з населенням від 100 тис. до 300 тис. — 1,25 раза, для інших населених пунктів — опосередковану вартість у відповідній області.

У разі перевищення нормативної площі або нормативної вартості позичальник сплачує вартість понаднормативної площі житла за рахунок власних коштів. 

Відсоткова ставка за користування кредитом встановлюється у розмірі облікової ставки Національного банку, що діє на момент прийняття рішення про надання кредиту. При цьому відсотки за користування кредитом не нараховуються військовослужбовцям — з початку і до закінчення особливого періоду, резервістам та військовозобов’язаним — з моменту призову під час мобілізації і до закінчення особливого періоду, на час проходження військової служби.

Обов’язковою умовою отримання кредиту є платоспроможність кандидата, яка передбачає, що за умови сплати щомісячного платежу в рахунок погашення кредиту з урахуванням відсотків залишок середньомісячного доходу молодої сім’ї, одинокого молодого громадянина не може бути меншим, ніж трикратний прожитковий мінімум, визначений законодавством на відповідний період, з розрахунку на кожного працюючого члена сім’ї. 

Першочергове право на отримання довгострокового пільгового кредиту мають:

громадяни, на яких поширюється дія Законів України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України», «Про забезпечення прав і свобод внутрішньо переміщених осіб»;

громадяни, які самостійно брали безпосередню участь в антитерористичній операції та/або в забезпеченні її проведення чи у здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації в Донецькій та Луганській областях, забезпеченні їх здійснення, або сім’ї, в яких один із членів сім’ї (чоловік або дружина) брав безпосередню участь в антитерористичній операції та/або в забезпеченні її проведення чи у здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації в Донецькій та Луганській областях, забезпеченні їх здійснення;

члени сімей громадян, які загинули (померли) внаслідок поранення, контузії, каліцтва або захворювання, одержаних під час участі в антитерористичній операції чи у здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації в Донецькій та Луганській областях;

громадяни, які отримали статус особи з інвалідністю внаслідок поранення, контузії, каліцтва чи інших ушкоджень здоров’я, одержаних під час участі у масових акціях громадського протесту, що відбулися у період з 21 листопада 2013 р. по 21 лютого 2014 р.;

члени сімей громадян, які загинули (померли) внаслідок поранення, контузії, каліцтва чи інших ушкоджень здоров’я, одержаних під час участі у масових акціях громадського протесту, що відбулися у період з 21 листопада 2013 р. по 21 лютого 2014 р., а також сім’ї осіб, яким посмертно присвоєно звання Герой України за громадянську мужність, патріотизм, героїчне відстоювання конституційних засад демократії, прав і свобод людини, самовіддане служіння Українському народові, виявлені під час Революції Гідності.

 ЗАЯВУ-АНКЕТУ ПРО РЕЄСТРАЦІЮ МОЖНА ПОДАТИ ЧЕРЕЗ САЙТ МИКОЛАЇВСЬКОГО РУ ДЕРЖМОЛОДЬЖИТЛА АБО ОСОБИСТО ЗВЕРНУВШИСЬ ДО МИКОЛАЇВСЬКОГО РУ

З переліком документів, необхідних для отримання довгострокового пільгового кредиту для будівництва (реконструкції) та придбання житла за рахунок власних коштів Держмолодьжитла можна ознайомитися на власній інтернет-сторінці регіонального управління за адресою https://mk.molod-kredit.gov.ua/ у розділі Житлові програми/Кредит з статутного капіталу/Необхідні документи.

За додатковою інформацією та для реєстрації у Миколаївському регіональному управлінні Держмолодьжитла громадяни можуть звертатись за адресою: м. Миколаїв, вул. Робоча, 2-А, оф. 507 з понеділка по четверг з 8:00 до 17:00 год. та у п’ятницю з 8:00 до 16:00 год., обідня перерва з 12.00 до 12.45, тел. (0512) 56-38-45.

 

 

 

 

КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ 
ПОСТАНОВА

від 27 грудня 2018 р. № 1145 
Київ

Про затвердження Порядку проведення перевірки відповідності якості надання деяких комунальних послуг та послуг з управління багатоквартирним будинком параметрам, передбаченим договором про надання відповідних послуг

Кабінет Міністрів України постановляє:

Затвердити Порядок проведення перевірки відповідності якості надання деяких комунальних послуг та послуг з управління багатоквартирним будинком параметрам, передбаченим договором про надання відповідних послуг, що додається.

Прем'єр-міністр України

В.ГРОЙСМАН

Інд. 37






ЗАТВЕРДЖЕНО 
постановою Кабінету Міністрів України 
від 27 грудня 2018 р. № 1145

ПОРЯДОК 
проведення перевірки відповідності якості надання деяких комунальних послуг та послуг з управління багатоквартирним будинком параметрам, передбаченим договором про надання відповідних послуг

Загальна частина

1. Цей Порядок визначає механізм проведення перевірки відповідності якості надання послуг з постачання теплової енергії, постачання гарячої води, централізованого водопостачання, централізованого водовідведення, поводження з побутовими відходами в частині надання послуг з вивезення побутових відходів (далі - комунальні послуги) та послуг з управління багатоквартирним будинком параметрам, передбаченим договором про надання відповідних послуг, з метою оцінки їх відповідності основним вимогам до кількості та якості і вжиття заходів до забезпечення надійності та безпеки під час надання комунальних послуг та послуг з управління багатоквартирним будинком.

Дія цього Порядку поширюється на споживачів комунальних послуг та послуг з управління багатоквартирним будинком, виконавців комунальних послуг та управителів багатоквартирних будинків.

У цьому Порядку терміни вживаються у значенні, наведеному в Законах України “Про питну воду, питне водопостачання та водовідведення”, “Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання”, “Про державне регулювання у сфері комунальних послуг”, “Про житлово-комунальні послуги”, “Про теплопостачання”, “Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку” та “Про відходи”.

2. У разі ненадання, надання не в повному обсязі або неналежної якості комунальних послуг споживач або управитель багатоквартирного будинку (за дорученням співвласників багатоквартирного будинку в разі прийняття ними відповідного рішення) має право викликати виконавців комунальних послуг (їх представників) для перевірки якості та/або кількості наданих послуг.

У разі ненадання, надання не в повному обсязі або неналежної якості послуг з управління багатоквартирним будинком споживач має право викликати управителя багатоквартирного будинку для перевірки якості наданих послуг.

3. Проведення перевірки відповідності якості надання комунальних послуг або послуг з управління багатоквартирним будинком параметрам, передбаченим договором про надання відповідних послуг, забезпечується виконавцем комунальної послуги або управителем багатоквартирного будинку.

Споживач також має право звернутися до відповідних уповноважених державних органів за захистом порушених прав щодо якості надання комунальних послуг та/або послуг з управління багатоквартирним будинком.

4. Для проведення перевірки відповідності якості надання комунальних послуг або послуг з управління багатоквартирним будинком параметрам, передбаченим договором про надання відповідних послуг, споживач звертається до виконавця комунальної послуги або управителя багатоквартирного будинку в усній формі особисто, за допомогою телефонного зв’язку або в письмовій формі за поштовою або електронною адресою, що зазначена в договорі про надання відповідних послуг, з претензією про невідповідність кількісних та/або якісних показників послуг.

У зверненні обов’язково зазначається прізвище, ім’я та по батькові, місце фактичного проживання споживача, а також найменування ненаданої, наданої не в повному обсязі або неналежної якості послуги.

Звернення споживача обов’язково реєструється виконавцем комунальної послуги або управителем багатоквартирного будинку в журналі реєстрації заявок споживачів.

Виконавець комунальної послуги або управитель багатоквартирного будинку зобов’язаний на вимогу споживача надати в усній формі особисто, за допомогою телефонного зв’язку або в письмовій формі за поштовою або електронною адресою, що зазначена в договорі про надання відповідної послуги, інформацію про прізвище, ім’я та по батькові, посаду особи, яка прийняла звернення, його реєстраційний номер та час прийняття.

5. Для проведення перевірки відповідності якості надання комунальних послуг та/або послуг з управління багатоквартирним будинком параметрам, передбаченим договором про надання відповідних послуг, виконавець комунальної послуги або управитель багатоквартирного будинку зобов’язаний прибути на виклик споживача у строки, визначені в договорі про надання відповідних послуг, але не пізніше ніж протягом однієї доби з моменту отримання претензії споживача.

6. Відбір проб та проведення дослідження якості питної води здійснюється в установленому порядку.

7. У разі необхідності проведення перевірки відповідності якості надання комунальних послуг або послуг з управління багатоквартирним будинком споживач зобов’язаний забезпечити виконавцю комунальної послуги (його представнику) або управителю багатоквартирного будинку доступ до житла, іншого належного такому споживачу об’єкта нерухомого майна у порядку, передбаченому статтею 29 Закону України “Про житлово-комунальні послуги”. За результатами перевірки складається акт-претензія за формою згідно з додатком.

Відмова споживача в наданні виконавцю комунальної послуги (його представнику) або управителю багатоквартирного будинку доступу до житла, іншого належного такому споживачу об’єкта нерухомого майна є підставою для відмови в задоволенні претензії споживача.

8. У разі встановлення під час перевірки фактів невідповідності якості надання комунальних послуг або послуг з управління багатоквартирним будинком параметрам, передбаченим договором про надання відповідних послуг, в акті-претензії зазначаються дата і час проведення перевірки, виявлені факти невідповідності якості надання комунальних послуг або послуг з управління багатоквартирним будинком параметрам, передбаченим договором про надання відповідних послуг, інформація про дату початку зниження якості відповідної послуги.

Якщо під час перевірки факти невідповідності якості надання комунальних послуг або послуг з управління багатоквартирним будинком параметрам, передбаченим договором про надання відповідних послуг, не підтверджено, в акті-претензії зазначається інформація про відсутність фактів невідповідності якості комунальних послуг або послуг з управління багатоквартирним будинком.

Вакті-претензії зазначаються також виявлені під час його складання додаткові факти невідповідності якості надання комунальних послуг або послуг з управління багатоквартирним будинком параметрам, передбаченим договором про надання відповідних послуг.

Акт-претензія складається у двох примірниках і підписується споживачем та виконавцем комунальної послуги (його представником) або управителем багатоквартирного будинку. Один примірник акта-претензії передається споживачеві, другий - зберігається у виконавця комунальної послуги (його представника) або управителя багатоквартирним будинком.

9. У разі коли за результатами проведення перевірки споживач та виконавець комунальних послуги або управитель багатоквартирного будинку не дійшли згоди щодо наявності (відсутності) факту невідповідності якості надання комунальних послуг або послуг з управління багатоквартирним будинком умовам або параметрам, передбаченим договором про надання відповідних послуг, та/або причин виникнення таких порушень або невідповідності, акт-претензія підписується із зауваженнями, які є його невід’ємною частиною.

Результати перевірки якості надання комунальних послуг та/або послуг з управління багатоквартирним будинком можуть бути оскаржені в судовому порядку.

10. У разі неприбуття виконавця комунальної послуги (його представника) або управителя багатоквартирного будинку в установлений договором про надання відповідних послуг строк для проведення перевірки відповідності якості надання комунальних послуг або послуг з управління багатоквартирним будинком параметрам, передбаченим зазначеним договором, чи необґрунтованої відмови від підписання акта-претензії такий акт вважається дійсним, якщо він підписаний споживачем та не менш як двома іншими споживачами відповідної послуги, які проживають у сусідніх будівлях (у приміщеннях - у разі, коли послуга надається у багатоквартирному будинку). Акт-претензія надсилається виконавцю комунальної послуги або управителю багатоквартирного будинку рекомендованим листом.

11. Акт-претензія реєструється виконавцем комунальної послуги або управителем багатоквартирним будинком у журналі реєстрації актів-претензій.

Виконавець комунальних послуг або управитель багатоквартирного будинку протягом п’яти робочих днів вирішує питання щодо задоволення вимог, викладених в акті-претензії, або надає споживачу обґрунтовану письмову відмову.

У разі ненадання виконавцем відповіді в установлений строк претензії споживача вважаються визнаними таким виконавцем.

12. Дата, з якої вважається, що комунальні послуги або послуги з управління багатоквартирним будинком надаються з порушенням вимог до їх якості, зазначається в акті-претензії.

13. Період порушення якості надання комунальних послуг та послуг з управління багатоквартирним будинком вважається припиненим з дати встановлення факту відновлення надання виконавцем комунальної послуги або управителем багатоквартирного будинку надання послуг належної якості та/або доведення інформації про це виконавцем комунальної послуги або управителем багатоквартирного будинку до відома споживача у спосіб, визначений договором про надання відповідних послуг, чи за погодженням із споживачем.

Перевірка якості надання послуги з централізованого водопостачання

14. Під час проведення перевірки відповідності якості надання послуги з централізованого водопостачання параметрам, передбаченим договором про надання відповідної послуги, виконавець комунальної послуги враховує:

1) безперервність надання послуги з централізованого водопостачання або дотримання графіка її надання;

2) відповідність показників якості питної води вимогам державних санітарних норм і правил;

3) відповідність величини тиску води у точці водорозбору встановленим параметрам.

15. Вимірювання тиску в системах централізованого водопостачання здійснюється з 7 год. 00 хв. до 9 год. 00 хв. або з 19 год. 00 хв. до 22 год. 00 хвилин.

16. За наявності у споживача індивідуального договору про надання послуги з централізованого водопостачання вимірювання тиску здійснюється на межі внутрішньобудинкової системи багатоквартирного будинку та інженерно-технічних систем приміщення споживача. У разі порушення встановлених параметрів тиску відповідальною стороною є виконавець комунальної послуги з централізованого водопостачання.

17. За наявності у споживача колективного договору про надання послуги з централізованого водопостачання вимірювання тиску здійснюється на межі централізованих інженерно-технічних систем постачання послуги виконавця комунальної послуги та внутрішньобудинкових систем багатоквартирного будинку. У разі встановлення фактів невідповідності тиску в централізованих інженерно-технічних системах встановленим параметрам відповідальною стороною є виконавець комунальної послуги, а в разі встановлення фактів невідповідності параметрів тиску у внутрішньобудинкових системах багатоквартирного будинку - виконавець, який обслуговує внутрішньобудинкові системи на підставі відповідного договору, укладеного із співвласниками, або управитель багатоквартирного будинку.

18. Для встановлення факту безперервності надання послуг з централізованого водопостачання перевіряється наявність перебоїв у наданні зазначених послуг.

19. Під час проведення перевірки відповідності якості надання послуг з централізованого водопостачання параметрам, передбаченим договором про надання відповідної послуги, виконавець комунальної послуги організовує відбір проб питної води у таких місцях:

1) на межі приєднання централізованих інженерно-технічних систем водопостачання до внутрішньобудинкових систем водопостачання багатоквартирного будинку;

2) у внутрішньобудинкових системах водопостачання багатоквартирного будинку;

3) в інженерно-технічних системах водопостачання, розташованих у приміщенні споживача.

20. Інформація про забір проб включається до акта-претензії.

21. За наявності у споживача індивідуального договору про надання послуги з централізованого водопостачання відповідальним за надання послуги з централізованого водопостачання неналежної якості є виконавець зазначеної послуги.

У разі коли за наявності колективного договору з централізованого водопостачання якість питної води на межі централізованих інженерно-технічних систем постачання послуги виконавця комунальної послуги відповідає встановленим вимогам державних санітарних норм і правил, а у приміщення споживача надходить вода низької якості, відповідальним за неякісно надану послугу є виконавець комунальної послуги, який обслуговує внутрішньобудинкові системи на підставі відповідного договору, укладеного із співвласниками, або управитель багатоквартирного будинку.

Перевірка якості надання послуги з централізованого водовідведення

22. Під час проведення перевірки відповідності якості надання послуги з централізованого водовідведення параметрам, передбаченим договором про надання такої послуги, виконавець комунальної послуги враховує безперешкодність приймання стічних вод у свої мережі з мереж споживача за умови справності мереж споживача.

23. За наявності у споживача індивідуального договору про надання послуги з централізованого водовідведення перевірка відповідності якості надання такої послуги параметрам, передбаченим договором про надання зазначеної послуги, проводиться в інженерно-технічних системах, що розташовані у приміщенні споживача. У разі порушення встановлених параметрів безперешкодного цілодобового приймання стічних вод у мережі виконавця комунальної послуги з мереж споживача (за умови справності мереж споживача) відповідальною стороною є виконавець комунальної послуги з централізованого водовідведення.

24. За наявності у споживача колективного договору про надання послуги з централізованого водовідведення перевірка проводиться на межі централізованих інженерно-технічних систем постачання послуги виконавця комунальної послуги та внутрішньобудинкових систем багатоквартирного будинку. У разі встановлення фактів невідповідності якості надання послуги встановленим параметрам безперешкодного цілодобового приймання стічних вод у централізовані інженерно-технічні системи відповідальною стороною є виконавець комунальної послуги з централізованого водовідведення, а в разі порушення встановлених параметрів безперешкодного приймання стічних вод у внутрішньобудинкових системах багатоквартирного будинку -виконавець комунальної послуги, який обслуговує внутрішньобудинкові системи на підставі відповідного договору, укладеного із співвласниками, або управитель багатоквартирного будинку.

25. Під час проведення перевірки відповідності якості надання послуги з централізованого водовідведення встановлюється факт наявності перерв у наданні послуги з централізованого водовідведення (регламентні роботи, профілактичний ремонт).

Перевірка якості надання послуги з постачання гарячої води

26. Під час проведення перевірки відповідності якості надання послуги з постачання гарячої води параметрам, передбаченим договором про надання такої послуги, виконавець комунальної послуги враховує:

1) безперервність надання послуги з постачання гарячої води;

2) дотримання нормативної температури гарячої води у точці її обліку та в точці розбору;

3) відповідність показників якості питної води вимогам державних санітарних норм і правил;

4) відповідність тиску в точці водорозбору встановленим параметрам тиску.

27. Вимірювання тиску в системах централізованого постачання гарячої води здійснюється з 7 год. 00 хв. до 9 год. 00 хв. або з 19 год. 00 хв. до 22 год. 00 хвилин.

28. За наявності у споживача індивідуального договору про надання послуги з постачання гарячої води вимірювання тиску здійснюється на межі внутрішньобудинкової системи багатоквартирного будинку та інженерно-технічних систем приміщення споживача. У разі порушення встановлених параметрів тиску відповідальною стороною є виконавець комунальної послуги з постачання гарячої води.

29. За наявності у споживача колективного договору про надання послуги з постачання гарячої води вимірювання тиску здійснюється на межі централізованих інженерно-технічних систем постачання послуги виконавця комунальної послуги та внутрішньобудинкових систем багатоквартирного будинку. У разі встановлення фактів невідповідності тиску в централізованих інженерно-технічних системах встановленим параметрам відповідальною стороною є виконавець комунальної послуги, а в разі встановлення фактів невідповідності тиску у внутрішньобудинкових системах багатоквартирного будинку - виконавець, який обслуговує внутрішньобудинкові системи на підставі відповідного договору, укладеного із співвласниками, або управитель багатоквартирного будинку.

30. Для встановлення факту безперервності надання послуги з постачання гарячої води перевіряється наявність перебоїв у наданні послуги з постачання гарячої води.

31. Під час проведення перевірки відповідності якості надання послуги з постачання гарячої води виконавець комунальної послуги організовує відбір проб води у таких місцях:

1) на межі приєднання централізованих інженерно-технічних систем постачання гарячої води до внутрішньобудинкових систем постачання гарячої води багатоквартирного будинку;

2) у внутрішньобудинкових системах постачання гарячої води багатоквартирного будинку;

3) в інженерно-технічних системах постачання гарячої води, розташованих у приміщенні споживача.

32. Інформація про забір проб включається до акта-претензії.

Перевірка якості надання послуги з постачання теплової енергії

33. Під час проведення перевірки відповідності якості надання послуги з постачання теплової енергії параметрам, передбаченим договором про надання такої послуги, виконавець комунальної послуги враховує:

1) своєчасність початку і закінчення опалювального сезону;

2) безперервність надання послуги з постачання теплової енергії;

3) дотримання нормативної температури повітря в житлових приміщеннях;

 ШЛЯХИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ МОЛОДІ ЖИТЛОМ

 

У Миколаївській області діє Комплексна соціально-економічна програма забезпечення громадян житлом у Миколаївській області на 2018-2022 роки, затверджена рішенням Миколаївської обласної ради від 21.12.2017 № 23.

До компетенції Миколаївського регіонального управління Держмолодьжитла відноситься надання пільгових довготермінових кредитів для молоді, яке здійснюється відповідно до Положення про порядок надання пільгових довготермінових кредитів молодим сім’ям та одиноким молодим громадянам на будівництво (реконструкцію) і придбання житла», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29.05.2001 №584 (далі – Положення).

Право на отримання кредиту мають молоді сім’ї та одинокі молоді громадяни, які згідно із законодавством визнані такими, що потребують поліпшення житлових умов, а саме: в яких чоловік та дружина віком до 35 років включно; неповні сім’ї, в яких мати (батько) віком до 35 років включно має неповнолітніх дітей (дитину); одинокі молоді громадяни віком до 35 років включно.

Пільговий довготерміновий кредит надається за таких умов:

- перебування кандидата на обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов;

- підтвердження кандидатом своєї платоспроможності;

- внесення кандидатом на свій особистий рахунок першого внеску в розмірі не менше 6 відсотків нормативної вартості житла.

Пільгові довготермінові кредити на будівництво (реконструкцію) і придбання житла надаються громадянам терміном до 30 років, але не більше ніж до досягнення старшим із подружжя пенсійного віку.

Для отримання пільгового довготермінового кредиту кандидат подає наступні документи:

1.                 заяву про надання кредиту;

2.                 довідку про перебування на квартирному обліку або документи, що підтверджують необхідність поліпшення житлових умов для кандидатів, які постійно проживають на селі;

3.                 довідку про склад сім’ї (форма № 3);

4.                 копію свідоцтва про шлюб, паспортні дані;

5.                 копію свідоцтва про народження дитини (дітей);

6.                  документи, необхідні для визначення платоспроможності кандидата (довідка з місця роботи дорослих членів його сім’ї за останні 6 місяців, у разі потреби – договір поруки), інші документи;

7.           документи, що підтверджують право на перевагу в отриманні кредиту перед іншими кандидатами;

8.                  копію довідки про присвоєння ідентифікаційного номера. 

Відповідно до Положення Позичальник, який не має дітей, сплачує кредит з відстоковою ставкою у розмірі

3 відсотки річних суми зобов’язань за кредитом; позичальник, який маэ одну дитину, звільняється від

сплати відсотків за користування кредитом;

позичальникові, який має двох дітей, крім того, за рахунок бюджетних коштів погашається 25 відсотків від

суми зобовязань за кредитом на момент застосування пыльги; позиальникові який має трьох і білше

дітей, - 50 відсотків суми зобовязань за кредитом на момент застосування пільги. 

Також Миколаївське регіональне управління Держмолодьжитла здійснює надання державної підтримки відповідно до Постанови КМУ від 11.02.2009 №140 (зі змінами), яка надається шляхом сплати державою:

30 відсотків вартості будівництва (придбання) доступного житла та/або надання пільгового іпотечного житлового кредиту;

50 відсотків вартості будівництва (придбання) доступного житла та/або пільгового іпотечного житлового кредиту для громадян, на яких поширюється дія пунктів 19 і 20 частини першої статті 6пунктів 10-14 частини другої статті 7 та абзаців четвертогошостого і восьмого пункту 1 статті 10 Закону України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту”;

50 відсотків вартості будівництва (придбання) доступного житла та/або пільгового іпотечного житлового кредиту для громадян, на яких поширюється дія Закону України “Про забезпечення прав і свобод внутрішньо переміщених осіб”, які отримали довідку про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи відповідно до Порядку оформлення і видачі довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 1 жовтня 2014 р. № 509 (Офіційний вісник України, 2014 р., № 81, ст. 2296).

Право на державну підтримку мають:

1) громадяни, які перебувають на обліку громадян, що потребують поліпшення житлових умов, та члени їх сімей, які перебувають на такому обліку;

2) громадяни, у яких відсутня на праві власності житлова площа, та члени їх сімей, у яких відсутня на праві власності житлова площа;

3) громадяни, які мають у власності житлову площу, що не перевищує 13,65 кв. метра, та члени їх сімей, які мають у власності житлову площу, що не перевищує 13,65 кв. метра на одну особу;

4) громадяни, відомості про яких відповідно до вимог Закону України “Про забезпечення прав і свобод внутрішньо переміщених осіб” внесені до Єдиної інформаційної бази даних про внутрішньо переміщених осіб, якщо такі громадяни не мають у власності іншої житлової нерухомості ніж та, що розташована на території, визначеній тимчасово окупованою територією відповідно до Закону України “Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України”, та на території населених пунктів, зазначених у переліку населених пунктів, на території яких органи державної влади тимчасово не здійснюють свої повноваження, та переліку населених пунктів, що розташовані на лінії зіткнення, затверджених розпорядженням Кабінету Міністрів України від 7 листопада 2014 р. № 1085 (Офіційний вісник України, 2014 р., № 92, ст. 2655).

Середньомісячний грошовий дохід зазначених категорій громадян (заробітна плата, пенсія, соціальна та матеріальна допомога, стипендія та інші соціальні виплати, дохід від підприємницької, наукової, викладацької, творчої діяльності та іншої незалежної професійної діяльності, усі види винагород, грошове забезпечення військовослужбовців, дивіденди, відсотки, роялті, дохід від відчуження цінних паперів і корпоративних прав) разом із доходом членів їх сімей із розрахунку на одну особу не повинен  перевищувати п’ятикратного розміру середньомісячної заробітної плати у відповідному регіоні, розрахованого згідно з даними Держстату.

Для отримання державної підтримки громадяни подають до МРУ Держмолодьжитла:

заяву про надання державної підтримки;

інформацію з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про наявність у власності житла;

копію довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи та копії відповідних довідок членів сім’ї громадянина;

довідку про перебування на квартирному обліку (у разі перебування на обліку, крім внутрішньо переміщених осіб і членів їх сімей);

акт технічного стану житла (для внутрішньо переміщених осіб, житло яких (що розташоване на території України, на якій органи державної влади здійснюють свої повноваження в повному обсязі) зруйноване та не придатне для проживання у зв’язку з проведенням антитерористичної операції);

довідку про реєстрацію місця проживання особи на кожного члена сім’ї, що видана виконавчим органом сільської, селищної, міської ради, сільським головою (якщо відповідно до закону виконавчий орган сільської ради утворено), за формою, встановленою в додатку 13 до Правил реєстрації місця проживання, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 2 березня 2016 р. № 207;

копію свідоцтва про шлюб, паспортні дані;

документи, необхідні для визначення платоспроможності (довідки з місця роботи повнолітніх членів сім’ї громадянина, у разі потреби - договір поруки, а також інші документи, що підтверджують доходи членів сім’ї громадянина та поручителя);

копію реєстраційного номера облікової картки платника податків (не подається фізичними особами, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідному органу державної податкової служби і мають відмітку в паспорті).

Починаючи з 2 квітня 2018 року бажаючі взяти участь у програмі «Доступне житло» можуть подати відповідні заяви онлайн. Процес подання документів складається з наступних кроків:

- завантаження бланків анкети і заяви із сайту МРУ Держмолодьжитла;

- заповнення бланків і створення електронної копії;

- подання документів до МРУ Держмолодьжитла.

Щоб подати заяву, необхідно завантажити із сайту МРУ Держмолодьжитла бланк Заяви-анкети про намір отримати державну підтримку для будівництва (придбання) доступного житла, анкету громадянина – контактної особи та анкети членів сім’ї громадянина – контактної особи.

Бланки розміщені на сторінці «Подати заяву-анкету» розділу житлових програм «Доступне житло» на інтернет-сторінці регіонального управління за адресою https://mk.molod-kredit.gov.ua.

Також громадяни можуть скористатися програмою пільгового молодіжного кредитування за рахунок власних коштів (коштів статутного капіталу) Держмолодьжитла.

Право на отримання кредиту мають молоді сім’ї та одинокі молоді громадяни, які згідно з законодавством визнані такими, що потребують поліпшення житлових умов, а саме:

- сім'я, в якій чоловік та дружина віком до 35 років включно;

- неповна сім'я, в якій мати (батько) віком до 35 років включно має неповнолітніх дітей (дитину);

- одинокі молоді громадяни віком до 35 років включно.

Кредит надається Держмолодьжитлом у національній валюті – гривні; строк кредитування – до 30 років, але не більше ніж до досягнення пенсійного віку (молоді вчені мають право на отримання кредиту до досягнення віку, визначеного Законом України «Про наукову та науково-технічну діяльність»); обов’язковий внесок громадянина 10% від вартості житла на момент підписання кредитного договору та вартості понаднормативної вартості площі об’єкта кредитування.

Позичальник сплачує кредит з відсотковою ставкою у розмірі 14,1 відсотки річних суми кредиту. Нарахування відсотків за користування кредитом починається з дати підписання кредитного договору.

Кредит може бути наданий на будівництво (реконструкцію) і придбання житла на території України незалежно від місця реєстрації позичальника за умови зняття молодої сім’ї або одинокого громадянина – позичальника з обліку громадян, що потребують поліпшення житлових умов, після отримання за актом приймання-передачі збудованого (реконструйованого) житла або після оформлення позичальником права власності на придбане житло.

Для отримання кредиту за рахунок коштів Держмолодьжитла кандидат подає такі документи:

- заяву про надання кредиту;

- анкета позичальника за формою, затвердженою правлінням Держмолодьжитла;

- довідку про перебування на квартирному обліку всіх членів сім’ї (оригінал);

- довідку про склад сім'ї (оригінал);

- копію та оригінал свідоцтва про шлюб;

- копії та оригінали паспортних даних всіх членів сім'ї;

- копію та оригінал довідки про присвоєння ідентифікаційного номера;

- копію та оригінал свідоцтва про народження  дитини (дітей);

- документи, необхідні для визначення платоспроможності кандидата (довідка про доходи);

- довідка з місця роботи із зазначенням займаної посади, часу перебування на такій посаді та розміру заробітної плати протягом останніх 6 місяців (із приміткою «затримки у виплаті з/п за останні 6 місяців відсутні»);

- виписку з трудової книжки про місце роботи за останні 3 роки, завірену роботодавцем;

- документи, що підтверджують інші доходи Позичальника (за наявності доходу не за основним місцем роботи), у т.ч. декларацію про доходи на останню звітну дату, завірену податковою інспекцією;

- згода подружжя (ін. членів сім’ї) на передачу в заставу майнових прав на житло, або їх присутність при укладанні договору застави майнових прав/застави квартири.

Для СПД:

-                     Фінансова звітність, затверджена податковою інспекцією;

-       Свідоцтво про державну реєстрацію фізичної особи-підприємця.

Право на перевагу мають молоді сімї, в яких один із членів сімї (чоловік або дружина) брали безпосередню участь в антитерористичній операції та/або у забезпеченні її проведення, а також сімї молодих громадян, учасників антитерористичної операції, що загинули у період проведення антитерористичної операції, а також ті кандидати в позичальники, які бажають отримати житло площі, меншої за розрахункову. У випадку, якщо на отримання кредиту претендують декілька кандидатів в позичальники, що обрали житло площі, меншої за розрахункову, перевагу має той кандидат, у якого обрана площа житла для інвестування у розрахунку на одного члена сімї є найменшою.

Нормативна площа житла на яку розраховується розмір кредиту  визначається на одного громадянина 21 кв. метр та 10,5 кв. метрів на сім'ю.

У разі перевищення нормативної площі та/або розрахункової вартості будівництва (реконструкції) житла, позичальник сплачує за власний рахунок вартість будівництва понаднормативної площі житла та/або різницю між фактичною вартістю житла і вартістю, встановленою кредитним договором, а також додаткові витрати на страхування у терміни, встановлені в кредитному договорі.

На офіційному сайті Миколаївського регіонального управління Держмолодьжитла www.mk.molod-kredit.gov.ua та Державної спеціалізованої фінансової установи «Державний фонд сприяння молодіжному житловому будівництву» www.molod-kredit.gov.ua розміщена уся необхідна інформація щодо участі громадян у програмах пільгового кредитування та Доступного житла. 

За додатковою інформацією та для подачі документів на реєстрацію у Миколаївському регіональномууправлінні Держмолодьжитла громадяни можуть звертатись за адресою: м.Миколаїв, вул. Робоча, 2-А, оф. 507з понеділка по четверг з 8:00 до 17:00 год. та у п’ятницю з 8:00 до 16:00 год., обідня перерва з 12.00 до 12.45, тел. (0512) 56-38-45.

 

 

 

«До відома жителів сільської місцевості!

Власний будинок - запорука сімейного добробуту!

В Миколаївській області діє Цільова регіональна програма підтримки індивідуального житлового будівництва на селі та поліпшення житлово-побутових умов сільського населення «Власний дім», впроваджується за сприяння обласної державної адміністрації, обласної ради та спрямована на створення відповідних житлових та соціально-побутових умов саме для сільського населення області, в першу чергу для молодих спеціалістів, молодих сімей, працівників соціальної сфери села, сільськогосподарських формувань, обслуговуючих галузей. На сьогодні вона є практично єдиною реальною можливістю для поліпшення умов проживання на селі.

Реалізується Програма шляхом надання сільським мешканцям пільгових довгострокових кредитів під 3 відсотки річних та безвідсоткових кредитів сім’ям з трьома і більше неповнолітніми дітьми, на будівництво,  реконструкцію, добудову, придбання індивідуальних житлових будинків з надвірними підсобними приміщеннями, спорудження інженерних мереж, заходи з енергозбереження зі строком погашення кредиту до 20 років, а для молодих сімей (подружжя, вік якого не перевищує 35 років) - до 30 років.

Граничні суми кредиту, залежно від видів кредитування, складають: 

300000 грн  - на будівництво нового житла,

150000 грн – на реконструкцію та добудову житла,

200000 грн -  на придбання житла,

100000 грн – на заходи з енергозбереження житла,

50000грн -на спорудження інженерних мереж (газифікація,водопостачання, електроопалення), та підключення їх до існуючих комунікацій. 

З питань отримання кредитів звертатися до спеціалізованої кредитно-фінансової господарської організації "Миколаївський обласний фонд підтримки індивідуального житлового будівництва на селі",  який знаходиться за адресою:

 м. Миколаїв, вул. Робоча-2А, офіс 508.Консультацію стосовно умов надання довгострокового пільгового кредиту сільським мешканцям можливо отримати за телефоном: 0512-56-34-22», skfgo.mk@ukr.net

 Миколаївське регіональне управління звітує

    На пільгове довготермінове кредитування молодих сімей та одиноких молодих громадян на будівництво (реконструкцію) і придбання житла (Постанова КМУ від 29.05.2001 №584) відповідно до Плану використання бюджетних коштів на 2018 рік було передбачено виділення коштів:

    - із обласного бюджету - 3 174 000,0 грн. (2 600 000,0 грн. загальний фонд та 574 000,0 грн. спецфонд).

    Відповідно до Порядку використання коштів обласного бюджету для забезпечення громадян житлом у Миколаївській області в теперішній час ведеться робота щодо організації проведення Координаційної ради з питань розвитку житлового будівництва у Миколаївській області та після її проведення і затвердження Переліку кандидатів на отримання пільгового довготермінового кредиту за рахунок коштів обласного бюджету на придбання житла згідно державної житлової програми буде проводитись робота щодо кредитування молодих сімей. Перше фінансування заплановано на травень місяць.

    - із бюджету міста Миколаєва – 22 322 000,0 грн. (20 000 000,0 грн. загальний фонд та 2 322 000,0 грн. спецфонд).

    Всього фактично виділено та надійшло на Казначейські рахунки Миколаївського регіонального управління Держмолодьжитла – 4 800 000,0 грн.

    Із них, всього фактично використано та перераховано позичальникам у 1 кварталі поточного року – 1 851 770,0 грн. Ще 3 рішення про надання пільгових кредитів на загальну суму 2 915 979,0 грн. погоджені головою правління Держмолодьтжитла та проводиться відповідна робота щодо укладання кредитних договорів. У 2018 році укладено 2 кредитних договори на суму – 1 851 770,0 грн. на будівництво квартир у 3-х секційному багатоповерховому житловому будинку за адресою: м. Миколаїв, мкрн. Північний, корпус 27-а, I – черга. Термін введення в експлуатацію 2 півріччя 2018 року. Будівельна готовність 55 %.Для надання часткової компенсації відсоткових ставок кредитів комерційних банків (постанова КМУ від 04.06.2003 №853) відповідно до Плану використання бюджетних коштів передбачено виділення коштів 685 000,0 грн., в тому числі:

    - із державного бюджету – 679 000,0 грн. Фактично виділено коштів та перераховано на рахунки позичальників – 124 718,33 грн.;

    - із бюджету м. Миколаєва – 6 000,0 грн. Фактично виділено коштів та перераховано на рахунки позичальників - 35,49 грн.

    Для здешевлення вартості іпотечних кредитів (Постанова КМУ від 25.04.2012 №343) за рахунок коштів державного бюджету було передбачено виділення – 1 843 700,0 грн.

    Фактично надійшло на казначейські рахунки та фактично перераховано на рахунки позичальників у 2018 році – 445 989,57 грн.

    Для надання державної підтримки (Постанова КМУ від 11.02.2009 №140) у 2018 році кошти з місцевих бюджетів не виділялися. Миколаївським регіональним управлінням Держмолодьжитла проводиться відповідна робота з органами місцевого самоврядування. Направлені листи керівництву міста та області з проханням сприяти у виділенні фінансування для надання державної підтримки у 2018 році у зв’язку зі зверненнями громадян та великою кількістю бажаючих взяти участь у програмі Доступного житла. Станом на початок квітня у регіональному управлінні зареєстровано 100 кандидатів на отримання державної підтримки.

    Нагадаємо, що у минулому році дві родини отримали державну підтримку на будівництво житла за рахунок коштів державного бюджету за адресою м. Миколаїв, вул. Громадянська, 34, корпус 02. Термін введення в експлуатацію 2 квартал 2018 року. Будівельна готовність 95%.

  К О М П Л Е К С Н А СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНА ПРОГРАМА забезпечення громадян житлом у Миколаївській області на 2018-2022 роки
Формат: 7Z | Добавлен: 26/04/2018 13:03:06
77Kb Скачать скачать

 

 

Перелік документів

для отримання кредиту на будівництво

Вимоги до позичальників

Позичальниками можуть бути громадяни України, які постійно проживають (або переселилися для постійного проживання), будують об’єкти кредитування в сільській місцевості і працюють в органах місцевого самоврядування та місцевих органах виконавчої влади, на підприємствах, в установах та організаціях сільського господарства, в особистих селянських господарствах, інших господарських формуваннях, що функціонують у сільській місцевості, соціальній сфері села, а також на підприємствах, в установах та організаціях переробних і обслуговуючих галузей агропромислового комплексу, навчальних закладах, закладах культури, охорони здоров'я та інших, розташованих поза межами району, але у межах області.

Вік позичальників не повинен перевищувати встановленого у державі загального пенсійного вікує.

Вимоги до поручителів

1.Наявність постійного місця роботи

2.Наявність нерухомого майна (житлового будинку) на праві приватної власності.

Перелік документів для отримання кредиту

1.       Заява на ім'я керівника Фонду про надання кредиту

2.       Клопотання органу місцевого самоврядування (сільської, селищної ради) про надання кредиту

3.       Оригінал і копія паспорта громадянина України (чоловіка та дружини)

4.       Оригінал і копія довідки про присвоєння ідентифікаційного номера у разі її наявності (чоловіка та дружини)

5.       Документи, необхідні для визначення рівня платоспроможності позичальника (довідка про доходи позичальника і членів його сім’ї, одержані за попередні 6 місяців, та/або довідка, видана органом місцевого самоврядування, про ведення особистого селянського господарства. Для фермерів та підприємців – довідка про доходи за останні 6 місяців, завірена податковим органом.

6.       Документи, що підтверджують статус осіб, на яких поширюється дія пунктів 19 і 20 частини першої статті 6 та абзацу четвертого пункту 1 статті 10 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» (у разі наявності).

7.       Довідку про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи (у разі наявності)

8.       Довідка про склад сім’ї (форма 3)

9.       Копія свідоцтв про народження дітей

10.    Довідка про наявність (відсутність) земельної ділянки (паю), її розмір та сума отриманого доходу

11.    Копія документа, що підтверджує право власності чи користування земельною ділянкою (крім випадків придбання житла)

12.    Документи, що засвідчують забезпечення зобов’язань позичальника: договір поруки, договір іпотеки

13.    Довідка, видана органом, що здійснює державну реєстрацію прав на нерухоме майно про наявність (або відсутність) приватного житла)

14.    Дозвіл (декларація, повідомлення) на/ про початок виконання будівельних робіт з Інспекції архітектурно-будівельного контролю Миколаївської області (після завершення будівництва - надання документів, які підтверджують введення об’єкта, завершеного будівництвом, в експлуатацію Інспекцією архітектурно-будівельного контролю Миколаївської області)

15.    Витяг з рішення органу місцевого самоврядування про виділення земельної ділянки або державний акт на право власності на земельну ділянку

16.    Договір з підрядною організацією на нове будівництво підрядним способом.

17.    Проектно-кошторисна документація (будівельний паспорт) на спорудження або добудову житлового будинку з надвірними підсобними приміщеннями, погоджена з районним архітектором.

18.    Папка-скоросшивач;

19.    Для забезпечення повернення кредиту оформлюється договір поруки або договір іпотеки, посвідчений нотаріусом.

Документи на оформлення договору поруки

1. Поручителем може бути підприємство або 2 фізичні особи;

2. Довідка про фінансовий і майновий стан поручителя-гаранта (для юридичних осіб - копія балансу Ф1, Ф2, посвідчена податковою інспекцією, довідка банку про відсутність заборгованості, для фізичних осіб - довідка з місця роботи про доходи за попередн 6 місяців, із зазначенням посади, довідка, видана органом, що здійснює державну реєстрацію прав на нерухоме майно, про наявність приватного житла, довідка органів місцевого самоврядування про наявність (відсутність) земельного паю і доходу з нього, копія паспорту та ідентифікаційного коду).

 Фонд залишає за собою право вимагати від позичальника інших необхідних документів, що підтверджують доцільність видачі кредиту.

Кінцева сума кредиту визначається кредитною комісією Фонду з урахуванням платоспроможності позичальника

 

Гранична сума кредиту: 300 000 грн

 

 

 

 

 

 

 Перелік документів

для отримання кредиту на реконструкцію та добудову

Вимоги до позичальників

Позичальниками можуть бути громадяни України, які постійно проживають (або переселилися для постійного проживання), будують об’єкти кредитування в сільській місцевості і працюють в органах місцевого самоврядування та місцевих органах виконавчої влади, на підприємствах, в установах та організаціях сільського господарства, в особистих селянських господарствах, інших господарських формуваннях, що функціонують у сільській місцевості, соціальній сфері села, а також на підприємствах, в установах та організаціях переробних і обслуговуючих галузей агропромислового комплексу, навчальних закладах, закладах культури, охорони здоров'я та інших, розташованих поза межами району, але у межах області.

Вік позичальників не повинен перевищувати встановленого у державі загального пенсійного вікує.

Вимоги до поручителів

1.Наявність постійного місця роботи;

2.Наявність нерухомого майна (житлового будинку) на праві приватної власності.

Перелік документів для отримання кредиту

1.       Заява на ім'я керівника Фонду про надання кредиту

2.       Клопотання органу місцевого самоврядування (сільської, селищної ради) про надання кредиту

3.       Оригінал і копія паспорта громадянина України (чоловіка та дружини)

4.       Оригінал і копія довідки про присвоєння ідентифікаційного номера у разі її наявності (чоловіка та дружини)

5.       Документи, необхідні для визначення рівня платоспроможності позичальника (довідка про доходи позичальника і членів його сім’ї, одержані за попередні 6 місяців, та/або довідка, видана органом місцевого самоврядування, про ведення особистого селянського господарства. Для фермерів та підприємців – довідка про доходи за останні 6 місяців, завірена податковим органом.

6.       Документи, що підтверджують статус осіб, на яких поширюється дія пунктів 19 і 20 частини першої статті 6 та абзацу четвертого пункту 1 статті 10 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» (у разі наявності).

7.       Довідку про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи (у разі наявності)

8.       Довідка про склад сім’ї (форма 3)

9.       Копія свідоцтв про народження дітей

10.    Довідка про наявність (відсутність) земельної ділянки (паю), її розмір та сума отриманого доходу

11.    Копія документа, що підтверджує право власності чи користування земельною ділянкою (крім випадків придбання житла)

12.    Документи, що засвідчують забезпечення зобов’язань позичальника: договір поруки, договір іпотеки

13.    Довідка, видана органом, що здійснює державну реєстрацію прав на нерухоме майно про наявність (або відсутність) приватного житла)

14.    Дозвіл (декларація, повідомлення) на/ про початок виконання будівельних робіт з Інспекції архітектурно-будівельного контролю Миколаївської області (після завершення будівництва - надання документів, які підтверджують введення об’єкта, завершеного будівництвом, в експлуатацію Інспекцією архітектурно-будівельного контролю Миколаївської області)

15.    Витяг з рішення органу місцевого самоврядування про виділення земельної ділянки або державний акт на право власності на земельну ділянку

16.    Договір з підрядною організацією на реконструкцію або добудову житлового будинку з надвірними підсобними приміщеннями підрядним способом

17.    Проектно-кошторисна документація (будівельний паспорт) на реконструкцію або добудову житлового будинку з надвірними підсобними приміщеннями, погоджена з районним архітектором.

18.    Папка-скоросшивач;

19.Для забезпечення повернення кредиту оформлюється договір поруки або договір іпотеки, посвідчений нотаріусом.

Документи на оформлення договору поруки

1. Поручителем може бути підприємство або 2 фізичні особи;

2. Довідка про фінансовий і майновий стан поручителя-гаранта (для юридичних осіб - копія балансу Ф1, Ф2, посвідчена податковою інспекцією, довідка банку про відсутність заборгованості, для фізичних осіб - довідка з місця роботи про доходи за попередн 6 місяців, із зазначенням посади, довідка, видана органом, що здійснює державну реєстрацію прав на нерухоме майно, про наявність приватного житла, довідка органів місцевого самоврядування про наявність (відсутність) земельного паю і доходу з нього, копія паспорту та ідентифікаційного коду).

Фонд залишає за собою право вимагати від позичальника інших необхідних документів, що підтверджують доцільність видачікредиту.

Кінцева сума кредиту визначається кредитною комісією Фонду з урахуванням платоспроможності позичальника.

Гранична сума кредиту на реконструкцію або добудову 150 000 грн

 

 

Перелік документів

для отримання кредиту на придбання житлового будинку (квартири)

Вимоги до позичальників

 

Позичальниками можуть бути громадяни України, які постійно проживають (або переселилися для постійного проживання), будують об’єкти кредитування в сільській місцевості і працюють в органах місцевого самоврядування та місцевих органах виконавчої влади, на підприємствах, в установах та організаціях сільського господарства, в особистих селянських господарствах, інших господарських формуваннях, що функціонують у сільській місцевості, соціальній сфері села, а також на підприємствах, в установах та організаціях переробних і обслуговуючих галузей агропромислового комплексу, навчальних закладах, закладах культури, охорони здоров'я та інших, розташованих поза межами району, але у межах області.

Вік позичальників не повинен перевищувати встановленого у державі загального пенсійного віку.

 

Вимоги до поручителів

1.Наявність постійного місця роботи;

2.Наявність нерухомого майна (житлового будинку) на праві приватної власності.

 

Перелік документів для отримання кредиту

 

1.Заява на ім'я керівника Фонду про надання кредиту

2.Клопотання органу місцевого самоврядування (сільської, селищної ради) про надання кредиту

3.Оригінал і копія паспорта громадянина України (чоловіка та дружини)

4.Оригінал і копія довідки про присвоєння ідентифікаційного номера у разі її наявності (чоловіка та дружини)

5.Документи, необхідні для визначення рівня платоспроможності позичальника (довідка про доходи позичальника і членів його сім’ї, одержані за попередні 6 місяців, та/або довідка, видана органом місцевого самоврядування, про ведення особистого селянського господарства. Для фермерів та підприємців – довідка про доходи за останні 6 місяців, завірена податковим органом.

6.Документи, що підтверджують статус осіб, на яких поширюється дія пунктів 19 і 20 частини першої статті 6 та абзацу четвертого пункту 1 статті 10 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» (у разі наявності).

7.Довідку про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи (у разі наявності)

8.Довідка про склад сім’ї (форма 3)

9.Копія свідоцтв про народження дітей

10.Довідка про наявність (відсутність) земельної ділянки (паю), її розмір та сума отриманого доходу

11.Документи, що засвідчують забезпечення зобов’язань позичальника: договір поруки, договір іпотеки

12.Довідка, видана органом, що здійснює державну реєстрацію прав на нерухоме майно про наявність (або відсутність) приватного житла)

13.Оцінка вартості нерухомого майна, проведена відповідно до чинного законодавства

14.Заява від продавця про згоду на продаж житла, що належить йому на праві приватної власності, із зазначенням погодженої з покупцем - позичальником кредиту ціни

15.Папка-скоросшивач;

16.Для забезпечення повернення кредиту оформлюється договір поруки або договір іпотеки, посвідчений нотаріусом;

Документи на оформлення договору поруки

 

          1..Поручителем може бути підприємство або 2 фізичні особи;

          2.Довідка про фінансовий і майновий стан поручителя-гаранта (для юридичних осіб - копія балансу Ф1, Ф2, посвідчена податковою інспекцією, довідка банку про відсутність заборгованості, для фізичних осіб - довідка з місця роботи про доходи за попередні 6 місяців, із зазначенням посади , довідка, видана органом, що здійснює державну реєстрацію прав на нерухоме майно, про наявність приватного житла, довідка органів місцевого самоврядування про наявність (відсутність) земельного паю і доходу з нього, копія паспорту та ідентифікаційного коду).

Фонд залишає за собою право вимагати від позичальника інших необхідних документів, що підтверджують доцільність видачі кредиту.

Кінцева сума кредиту визначається кредитною комісією Фонду з урахуванням платоспроможності позичальника.

 

Гранична сума кредиту: 200 000 грн