Єланецький район » Податкова діяльність
Українська | Русский | English
Головна Новини Децентралізація влади Доступ до публічної інформації Запобігання проявам корупції Безвізовий режим: запитання та відповіді

Податкова діяльність


Податкова інспекція інформує

 

Особливості нарахування та сплати земельного податку

для фізичних осіб

Платниками земельного податку є власники земельних ділянок, земельних часток (паїв) та землекористувачі.

Порядок обчислення плати за землю визначено ст.286 Податкового кодексу України. Підставою для нарахування земельного податку є дані державного земельного кадастру.

Нарахування фізичним особам сум земельного податку проводиться органами державної фіскальної служби (за місцем знаходження земельної ділянки), які надсилають (вручають) платникам до 1 липня поточного року податкові повідомлення-рішення про суми сплати земельного податку.

Відповідно до пп.287.5 ст.287 Податкового кодексу України фізичним особам необхідно сплатити земельний податок протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення.

У разі переходу права власності на земельну ділянку від одного власника до іншого протягом календарного року, земельний податок сплачується попереднім власником за період з 1 січня цього року до початку того місяця, у якому він втратив право власності на зазначену земельну ділянку, а новим власником - починаючи з місяця, у якому у нового власника виникло право власності.

У сільській та селищній місцевості фізичні особи можуть сплатити земельний податок через каси сільських (селищних) рад або рад об'єднаних територіальних громад за квитанцією про приймання податкових платежів.

 

 

Головне управління ДФС у Миколаївській області

^Нагору

До відома

 

Очаківська ОДПІ ГУ ДФС у Миколаївській області інформує :

  У зв'язку з реорганізацією територіальних органів ДФС Вознесенську ОДПІ ГУ ДФС у Миколаївській області, приєднали до Очаківської ОДПІ ГУ ДФС у Миколаївській області.

  Реорганізація відбулася на виконання  постанови Кабінету Міністрів України від 04.11.2015 № 892 “Про деякі питання територіальних органів Державної фіскальної служби”.

Таким чином, після проведення реорганізації до складу Очаківської ОДПІ ГУ ДФС у Миколаївській області входять: головний офіс Очаківської ОДПІ, Березанське, Веселинівське, Вознесенське, Єланецьке, Миколаївське та Новоодеське відділення. 

Начальник Очаківської ОДПІ
ГУ ДФС у Миколаївській області В.В. Мироненко

 


 

 


 Державна фіскальна служба України закликає платників користуватись електронними сервісами

Деталі...


ГРАФІК ОСОБИСТОГО ПРИЙОМУ
громадян керівництвом Очаківської ОДПІ ГУ ДФС у Миколаївській області 

Дні прийому

Прізвище, ім’я та по-батькові

Часи прийому

1.

П’ЯТНИЦЯ

МИРОНЕНКО ВІКТОРІЯ ВОЛОДИМИРІВНА – В.о. начальника Очаківської ОДПІ ГУ ДФС у Миколаївській області

09.00–12.00

2.

ЧЕТВЕР

ІГНАТЬЄВ АНДРІЙ МИХАЙЛОВИЧ – заступник начальника - начальник Веселинівського відділення Очаківської ОДПІ ГУ ДФС у Миколаївській області

09.00–12.00

3.

ПОНЕДІЛОК

КАРЯГІНА АНЖЕЛА ОЛЕКСАНДРІВНА – заступник начальника Очаківської ОДПІ ГУ ДФС у Миколаївській області

14.00–18.00

4.

ЧЕТВЕР

КАС’ЯНОВА ТЕТЯНА ДМИТРІВНА – заступник начальника – начальник Миколаївського відділення Очаківської ОДПІ ГУ ДФС у Миколаївській області

09.00–13.00

5.

ЧЕТВЕР

ЮРЧЕНКО ІГОР ВАЛЕРІЙОВИЧ – заступник начальника - начальник Березанського відділення Очаківської ОДПІ ГУ ДФС у Миколаївській області

09.00–13.00

 

ГРАФІК ОСОБИСТОГО ПРИЙОМУ
громадян посадовими особами структурних підрозділів Очаківської ОДПІ ГУ ДФС у Миколаївській області 

№№

Дні прийому

Прізвище, ім’я та по-батькові

Часи прийому

1.

ПОНЕДІЛОК

Відділ податків і зборів з фізичних осіб Очаківської ОДПІ ГУ ДФС у Миколаївській області

09.00–13.00

2.

перший, третій вівторок місяця

Відділ обслуговування платників Очаківської ОДПІ ГУ ДФС у Миколаївській області

09.00-13.00

3.

перша, третя середа місяця

Відділ аудиту Очаківської ОДПІ ГУ ДФС у Миколаївській області

09.00-13.00

4.

ЧЕТВЕР

Відділ податків і зборів з юридичних осіб Очаківської ОДПІ ГУ ДФС у Миколаївській області

09.00-13.00

5.

другий, четвертий вівторок місяця

Відділ моніторингу доходів та облікових звітних показників Очаківської ОДПІ ГУ ДФС у Миколаївській області

14.00-18.00

6.

перший, третій вівторок місяця

Відділ інформаційних технологій Очаківської ОДПІ ГУ ДФС у Миколаївській області

13.45-17.45

7.

перша, третя середа місяця

Юридичний сектор

13.45-17.45

8.

ЧЕТВЕР

Сектор організації роботи

13.45-17.45

9.

другий, четвертий вівторок місяця

Сектор погашення боргу

09.00-13.00

10

П’ЯТНИЦЯ

Сектор по роботі з персоналом

14.00-16.45

11

друга, четверта середа місяця

Сектор фінансування, бухгалтерського обліку та звітності

09.00-13.00

 Попередній запис на особистий прийом проводиться особисто за адресою: м.Очаків, вул. Старофортечна, 27 або за телефоном: (05154) 3-03-69.

  Попередній запис на особистий прийом до керівництва Очаківської ОДПІ, їхніх перших заступників і заступників, керівників структурних підрозділів закінчується за 5 робочих днів до календарної дати прийому.

  Запис на прийом до керівних працівників здійснюється за попереднім записом по телефону: (05154) 3-03-69

  Телефон «Довіри» (0512) 47-21-28  

З питань антикорупційної політики можна звертатись за телефоном: (0512) 47-03-75  

 


 

 

Єланецьке відділення Вознесенської ОДПІ ГУ ДФС у Миколаївській області надає для оприлюднення копії Декларацій про майно, доходи, витрати та зобов’язання фінансового характеру за 2014 рік керівника Єланецького відділення Вознесенської ОДПІ заступників.

Копія декларації Бурденюк Н.М.

Увага!!!

  Якщо у Вас з’явилися питання стосовно податкового законодавства телефонуйте на безкоштовну телефону лінію :

 

  0-800-501-007 

  з 8.00 до 20.00 (крім суботи та неділі)

 Запровадження змін до податкового законодавства у 2016 році. 

Шановні підприємці, Єланецьке відділення Очаківської ОДПІ ГУ ДФС у Миколаївській області інформує Вас про те, що з 01.07.2016 року звіт щодо сум нарахованого єдиного внеску подається за формою затвердженою наказом Міністерства фінансів України від 14.04.2015 №435 у редакції наказу Міністерства фінансів України від 11.04.2016 року №441.

Зокрема нагадаємо, що у 2016 році роботодавці сплачують до державної казни 22% єдиного соціального внеску, замість діючих у попередніх роках 36,7%-49,7%. А 3,6% ЄСВ, які стягувалися із зарплат працівників, скасовані. При цьому підвищена максимальна величина бази нарахування ЄСВ із 17 до 25 мінімальних заробітних плат.

Робота електронних сервісів ДФС України. 

Єланецьке відділення Очаківської ОДПІ ГУ ДФС у Миколаївській області повідомляє, що на веб - порталі Державної фіскальної служби України (sfs.gov.ua) можна скористатися електронними сервісами, які надають можливість раціонально використовувати та економити робочий час.

Електронні сервіси ДФС є незамінними помічниками для платників податків.  Користувачам відкривається безліч можливостей, зокрема оцінити податкові ризики діяльності з потенційними бізнес-партнерами, мати доступ до нормативних і інформаційних документів з питань оподаткування,  скористатися загальнодоступним інформаційно-довідковим ресурсом та отримати відповідні послуги, звітувати он-лайн, перевіряти документи на наявність помилок тощо. А головне - платник податків скоротить до мінімуму контакти з контролюючими органами та позбавиться необхідності додаткового візиту до податкової інспекції. 

  На офіційному веб-порталі ДФС України працює модернізований електронний сервіс «Електронний кабінет платника».

  Вхід до оновленого кабінету здійснюється за адресою: http://cabinet.sfs.gov.ua, а також через офіційний веб-портал ДФС.

Сервіс  працює у тестовому режимі на базі реальних даних до завершення робіт, пов’язаних з роботою старого кабінету, функція сплати податків, зборів, платежів працює в звичайному режимі.

Модернізований сервіс включає дві функціональні частини:

- відкрита (загальнодоступна);

- приватна (особистий кабінет).

Користуватися функціоналом відкритої частини можна без ідентифікації особи (без використання електронного цифрового підпису).

Через відкриту частину ЕКП доступні такі можливості для платника (громадянина):

1. Ознайомитись з останніми новинами (нововведеннями) ЕКП;

2. Скористатися інформацією з реєстрів, що є загальнодоступними:

• дані про взяття на облік платників;

• реєстр страхувальників;

• дані реєстру платників ПДВ;

• реєстр платників єдиного податку;

• інформація про РРО;

• інформація про книги ОРО;

• дані реєстру платників акцизного податку з реалізації пального;

• реєстр осіб, які здійснюють операції з товарами;

3. Отримати інформацію про граничні терміни сплати податків, зборів, обов’язкових платежів та подання звітності (податковий календар);

4. Роздрукувати бланки податкової звітності;

5. Заповнити Декларацію про майновий стан і доходи фізичних осіб (далі – Декларація), заповнити додатки до Декларації (за необхідності), перерахувати суми внесені до Декларації, завантажити на ПК та роздрукувати;

6. Отримати контакти та адреси діючих центрів обслуговування платників (ЦОП).

  Робота у приватній (особистий кабінет) частині здійснюється з використанням електронного цифрового підпису.

  Електронний цифровий підпис можна отримати у будь-якому Акредитованому центрі сертифікації ключів, зокрема, безкоштовно в АЦСК Інформаційно-довідкового департаменту ДФС України (http://acskidd.gov.ua/).

  В особистому кабінеті, після ідентифікації особи в залежності від типу платника (юридична чи фізична особа), доступні наступні розділи:

1. Новини;

2.Інформація з реєстрів:

• дані про взяття на облік платників;

• реєстр страхувальників;

• дані реєстру платників ПДВ;

• реєстр платників єдиного податку;

• інформація про РРО;

• інформація про книги ОРО;

• дані реєстру платників акцизного податку з реалізації пального;

• реєстр осіб, які здійснюють операції з товарами;

3.Податковий календар;

4.Бланки податкової звітності (друк);

5.Декларація про майновий стан (для фізичних осіб):

• заповнення Декларації;

• заповнення додатків до Декларації (за необхідності),

• перерахування сум внесених до Декларації,

• завантаження на ПК;

• надсилання з використанням ЕЦП;

5.Контакти та адреси центрів обслуговування платників (далі – ЦОП);

6.Облікові дані платника:

• ідентифікаційні дані;

• реєстраційні дані;

• відомості про керівників;

• присвоєння ознаки неприбутковості;

• дані про реєстрацію платником ПДВ;

• дані про реєстрацію платником єдиного податку;

• дані про реєстрацію платником ЄСВ;

• відомості з реєстру осіб, які здійснюють операції з товаром;

• відомості про РРО;

• інформація про книги ОРО;

• відомості про об’єкти оподаткування;

• інформація про неосновні місця обліку;

• дані про банківські рахунки;

7.Перегляд звітності;

8. Введення звітності:

• підготовка, заповнення та надсилання податкової декларації платника єдиного податку – фізичної особи-підприємця та юридичної особи;

9.  Вхідні/вихідні документи (перегляд вхідних або вихідних документів в ЕКП);

10.Листування з ДФС (завантаження листа до органу ДФС, підписання ЕЦП та надсилання»;

11.Заяви, запити для отримання інформації (формування та надсилання):

• Реєстраційна заява платника податку на додану вартість;

• Запит про отримання витягу з Реєстру платників податку на додану вартість;

• Запит щодо отримання інформації з Реєстру платників ПДВ;

• Заяву про видачу довідки про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів;

• Запит щодо суми виплачених доходів та утриманих податків для заповнення податкової декларації про майновий стан і доходи/декларації про доходи та витрати осіб, які звернулись за призначенням житлових субсидій;

• Заява про реєстрацію платника акцизного податку з реалізації пального за формою № 1-АКП;

• Запит на отримання витягу з реєстру платників акцизного податку з реалізації пального;

• Запит щодо розрахунків з бюджетом (для юридичних осіб);

12.Стан розрахунків з бюджетом:

•          орган ДФС;

•          назва податку (платежу);

•          платіж (код);

•          МФО банку;

•          бюджетний рахунок

та по кожному виду податку (платежу) на поточну дату

•          нараховано/зменшено;

•          сплачено до бюджету;

•          повернуто з бюджету;

•          пеня;

•          недоїмка;

•          переплата;

•          залишок несплаченої пені.

Фізичні особи після ідентифікації мають можливість за допомогою платіжної системи сплатити податки, збори, платежі;

13. Реєстрація податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних (для платників ПДВ);

14. СЕА ПДВ (система електронного адміністрування ПДВ) (для платників ПДВ):

• реєстр операцій проведених в системі СЕА ПДВ:

- поповнення рахунку ПДВ;

- реєстрація перевищення ПЗ над сумою податку;

- реєстрація суми податку, заявленої платником до відшкодування;

- реєстрація податкової накладної - виданої;

- реєстрація податкової накладної - отриманої;

- реєстрація розрахунку коригування - виданого;

- реєстрація розрахунку коригування - отриманого;

- реєстрація суми переплат;

- реєстрація суми overdraft;

- реєстрація митної декларації;

- занулення ліміту;

• реєстр транзакцій за своїм ПДВ-рахунком:

- зарахування коштів;

- списання коштів;

- документи в картотеці;

- відмова прийняття списаних коштів по СЕП;

- не фінансові транзакції;

15.СЕА РП (система «Електронного адміністрування реалізації пального») (для платників акцизного податку з реалізації пального):

• реєстр операцій обсягів пального:

- реєстрація заявки на поповнення обсягу залишку пального;

- реєстрація заявки на коригування обсягу залишку пального;

- реєстрація виданої акцизної накладної;

- реєстрація отриманої акцизної накладної;

- реєстрація виданого розрахунку коригування до акцизної накладної;

- реєстрація отриманого розрахунку коригування до акцизної накладної;

- реєстрація митної декларації;

- реєстрація втрат пального;

- акт інвентаризації;

• реєстр сум акцизного податку:

- реєстрація заявки на поповнення обсягу залишку пального (зобов’язання по акцизу);

- реєстрація заявки на коригування обсягу залишку пального (зобов’язання по акцизу);

- поповнення акцизного рахунку;

реєстрація суми overdraft.

При виникненні питань з приводу користування ЕКП звертайтеся за телефоном 0800501007 або на поштову скриньку infozvit@sfs.gov.ua.